Update: Problemen bereikbaarheid Milieuklachtencentrale opgelost
De problemen rondom de minder goede telefonische bereikbaarheid van de Milieuklachtencentrale zijn inmiddels opgelost. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden.
Ervaart u overlast van geur, geluid, trillingen of stof van bedrijven in de buurt? Constateert u bodem-, lucht- of waterverontreiniging? Ziet u een afvaldumping buiten de bebouwde kom? Heeft u vragen over de kwaliteit van het zwemwater? Meld het bij de Milieuklachtencentrale, via www.milieuklachtencentrale.nl. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. De omgevingsdienst kan dan ter plaatse onderzoek doen naar de oorzaak en de gevolgen.
Bericht 17-06-2020: Milieuklachtencentrale niet goed telefonisch bereikbaar
Door een lokale technische storing is het mogelijk dat u de Milieuklachtencentrale op dit moment telefonisch niet kunt bereiken. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem. In veel van de gevallen lukt het overigens wel om iemand van de MKC aan de telefoon te krijgen. Mogelijk heeft het met de provider van de beller te maken. Wanneer u telefonisch geen contact kunt krijgen verzoeken wij om online uw klacht of melding door te geven via www.milieuklachtencentrale.nl.
Zodra het probleem verholpen is, laten wij het op deze plek weten. Onze excuses voor het eventuele ongemak.